Ομαδική εργασία από τη Δ’ τάξη

Μιλώ για τα ζώα

Η Δ’ τάξη εκπόνησε ομαδική εργασία όπου τα παιδιά περιέγραψαν, έδωσαν πληροφορίες και ζωγράφισαν ζώα διαφόρων ειδών όπως κατοικίδια, της φάρμας ή της ζούγκλας.

Η θεματική προσέγγιση, η ενίσχυση δεξιοτήτων παραγωγής λόγου καθώς και η ομαδοσυνεργατικότητα συνδέονται άμεσα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα.

Η διαθεματικότητα της δραστηριότητας υποστηρίζεται από τη σχέση της με τη Μελέτη Περιβάλλοντος, τα Εικαστικά και τη Γλώσσα σε επικοινωνιακό επίπεδο.

Επιπλέον, η προσέγγιση της συνεργατικής μάθησης ενισχύεται μέσα από την ομαδική εργασία καλλιεργώντας δεξιότητες διαλόγου και λήψης αποφάσεων.

Τέλος, ο συνδυασμός γλώσσας, εικόνας και παρουσίασης ενισχύει την πολυτροπική μάθηση με βιωματικό τρόπο.

Παιδαγωγικοί στόχοι

·  Γλωσσική ανάπτυξη

·  Καλλιέργεια συνεργασίας και ομαδικότητας

·  Ανάπτυξη δημιουργικότητας και αισθητικής

·  Καλλιέργεια οργανωτικών και γνωστικών δεξιοτήτων

·  Διαθεματική σύνδεση γνώσεων

Παιδαγωγικά αποτελέσματα/αναστοχασμός

  • Εμπλουτισμός λεξιλογίου και φρασεολογίας σχετικής με τα ζώα στην ξένη γλώσσα.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων γραπτού λόγου μέσω της σύνταξης σύντομων περιγραφικών κειμένων.
  • Ενίσχυση της ικανότητας επικοινωνίας, διαλόγου και από κοινού λήψης αποφάσεων.
  • Έκφραση μέσω της εικονογράφησης του ζώου και του καλλιτεχνικού σχεδιασμού της εργασίας.
  • Συλλογή, επιλογή και παρουσίαση πληροφοριών με συνοχή.
  • Σύνδεση της ξένης γλώσσας με γνωστικά αντικείμενα όπως η μελέτη περιβάλλοντος και τα εικαστικά.

Εν κατακλείδι, η εργασία είχε εξαιρετική απήχηση αφού οι μαθητές εξέφρασαν τη χαρά τους λόγω της προσφιλούς θεματικής αλλά και της συνεργασίας. Η διαφοροποίηση έγινε πράξη μέσω της ίσης συμμετοχής των μελών της ομάδας στην εργασία αξιοποιώντας τα ταλέντα και τις κλίσεις όλων των παιδιών.

20250523 165506

Ανώνυμο σχέδιο1