Εκδήλωση στο πνευματικό κέντρο της Κρύας Βρύσης

Στις 28/02/2024 στο πνευματικό κέντρο της Κρύας Βρύσης Πέλλας, οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με τίτλο: ” Η διαχείριση της ψηφιακής πραγματικότητας των παιδιών μας”. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο κ. Παπαπροδρόμου Γεώργιος, αντιστράτηγος ΕΑ, πρώην διευθυντής δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.

Screenshot 20240227 140013 Microsoft 365 Office
ΑΦΙΣΑ ΠΑΠΑΠΡΟΔΡΟΜΟΥ

Συμμετοχή στον 8ο Μαθητικό διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού “Ένα ουράνιο τόξο στην αυλή μου”

Στόχος του διαγωνισμού είναι να εμπνεύσει και να παρακινήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες να εκφραστούν μέσω της συγγραφής του δικού τους πρωτότυπου παραμυθιού, να αποτυπώσουν σκέψεις, όνειρα και επιπροσθέτως να δημιουργήσει νέους αναγνώστες και νέες αναγνώστριες, να εμπνεύσει νέους και νέες δημιουργούς μέσα από τα μονοπάτια των παραμυθιών μέσω της κριτικής σκέψης, της αφήγησης, της δημιουργικής γραφής και της εικονογράφησης.

Η Β΄ τάξη πήρε μέρος στο διαγωνισμό με την εκπαιδευτικό κ. Παπαθεοδώρου Ελένη δημιουργώντας το παραμύθι με τίτλο ” Ένα ουράνιο τόξο στην αυλή μας ! Παράξενοι Εθελοντές”. Στην εργασία με τις εικαστικές δημιουργίες των μαθητών πήρε μέρος και η εικαστικός του σχολείου κ. Δήμητρα Σταμένου.

20240227 121131 web
20240227 121059 web

Συμμετέχουμε στο 16ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας

Παρουσίαση1

Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιτρέπει την εξατομίκευση της μάθησης, παρέχοντας προσαρμοσμένες εκπαιδευτικές εμπειρίες για κάθε μαθητή.  Η επεξεργασία των φωτογραφιών προσδίδοντάς τους κίνηση και ομιλία είναι ένα μέρος της τεχνητής νοημοσύνης  που μπορούν οι μαθητές να ασχοληθούν. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να δημιουργήσουν οι μαθητές, εικόνες αρχαίων Ελλήνων αλλά και μεταγενέστερων λογοτεχνών και ποιητών σε κινούμενες και ομιλούμενες  φωτογραφίες. Με τη χρήση των  λογισμικών  TokkingHeads ΑΙ και  Oratlas οι μαθητές ζωντάνεψαν τον Αίσωπο, τον Καζαντζάκη, τον Παλαμά,  τον Σολωμό και άλλους επιφανείς λογοτέχνες και ποιητές. Χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία, ενσωμάτωσαν στις κινούμενες εικόνες και τον ήχο που έκριναν ότι ταίριαζε, καθώς τον επεξεργάστηκαν με λογισμικό WaveEditor. Το αποτέλεσμα ήταν να αποδοθούν εικόνες  ρεαλιστικές και αληθοφανείς μεταφέροντας τον θεατή σε προηγούμενες εποχές. Με την τεχνική αυτή εφαρμόζοντάς την διαθεματικά οι μαθητές διασκέδασαν και κατέκτησαν τη γνώση ευχάριστα και εποικοδομητικά.