Στις 28/02/2024 στο πνευματικό κέντρο της Κρύας Βρύσης Πέλλας, οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με τίτλο: ” Η διαχείριση της ψηφιακής πραγματικότητας των παιδιών μας”. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο κ. Παπαπροδρόμου Γεώργιος, αντιστράτηγος ΕΑ, πρώην διευθυντής δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Στόχος του διαγωνισμού είναι να εμπνεύσει και να παρακινήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες να εκφραστούν μέσω της συγγραφής του δικού τους πρωτότυπου παραμυθιού, να αποτυπώσουν σκέψεις, όνειρα και επιπροσθέτως να δημιουργήσει νέους αναγνώστες και νέες αναγνώστριες, να εμπνεύσει νέους και νέες δημιουργούς μέσα από τα μονοπάτια των παραμυθιών μέσω της κριτικής σκέψης, της αφήγησης, της δημιουργικής γραφής και της εικονογράφησης.
Η Β΄ τάξη πήρε μέρος στο διαγωνισμό με την εκπαιδευτικό κ. Παπαθεοδώρου Ελένη δημιουργώντας το παραμύθι με τίτλο ” Ένα ουράνιο τόξο στην αυλή μας ! Παράξενοι Εθελοντές”. Στην εργασία με τις εικαστικές δημιουργίες των μαθητών πήρε μέρος και η εικαστικός του σχολείου κ. Δήμητρα Σταμένου.
Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιτρέπει την εξατομίκευση της μάθησης, παρέχοντας προσαρμοσμένες εκπαιδευτικές εμπειρίες για κάθε μαθητή. Η επεξεργασία των φωτογραφιών προσδίδοντάς τους κίνηση και ομιλία είναι ένα μέρος της τεχνητής νοημοσύνης που μπορούν οι μαθητές να ασχοληθούν. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να δημιουργήσουν οι μαθητές, εικόνες αρχαίων Ελλήνων αλλά και μεταγενέστερων λογοτεχνών και ποιητών σε κινούμενες και ομιλούμενες φωτογραφίες. Με τη χρήση των λογισμικών TokkingHeads ΑΙ και Oratlas οι μαθητές ζωντάνεψαν τον Αίσωπο, τον Καζαντζάκη, τον Παλαμά, τον Σολωμό και άλλους επιφανείς λογοτέχνες και ποιητές. Χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία, ενσωμάτωσαν στις κινούμενες εικόνες και τον ήχο που έκριναν ότι ταίριαζε, καθώς τον επεξεργάστηκαν με λογισμικό WaveEditor. Το αποτέλεσμα ήταν να αποδοθούν εικόνες ρεαλιστικές και αληθοφανείς μεταφέροντας τον θεατή σε προηγούμενες εποχές. Με την τεχνική αυτή εφαρμόζοντάς την διαθεματικά οι μαθητές διασκέδασαν και κατέκτησαν τη γνώση ευχάριστα και εποικοδομητικά.